COM GESTIONAR EL TALENT PER ASSOLIR L’ÈXIT

ÈXIT

Grupo Norte, companyia líder en serveis integrats, creu en les persones com a principal motor del canvi.  Per això, està totalment convençuda que “l’èxit de les organitzacions depèn exclusivament del talent”, i que els seus professionals “saben on trobar-lo”.

Així ho diu Olga de Aza, directora adjunta de Grupo Norte Solucions de Recursos Humans.

Una de les principals línies de negoci, a través de la qual porten 23 anys gestionant talent i promovent el progrés. Una clara aposta que neix de la vocació de fer créixer a les persones en el seu desenvolupament personal, mentre enforteixen les empreses amb què treballen.

D’aquesta manera, amb una àmplia gamma de serveis de treball temporal, selecció i consultoria, formació i agència de col·locació, ofereixen als seus clients “solucions que van des de la recerca i selecció del candidat que millor s’adeqüi a les seves necessitats, fins a la millora de la competitivitat i formació del seu equip, passant per la recol·locació dels professionals en els sectors amb més demanda “, destaca Olga d’Aza.

Amb una xarxa de 35 oficines distribuïdes en tot el territori nacional -5 d’elles a Catalunya-, i amb més de 540.000 candidats a la base de dades, l’equip de professionals de Solucions de Recursos Humans és capaç de donar una resposta ràpida i eficaç als més de 640 clients de Solucions de Recursos Humans, gràcies a la seva experiència, flexibilitat, i proximitat amb el client, a qui acompanyen al llarg de tot el procés. “Som un equip compromès i cohesionat amb una vocació molt clara: donar el millor servei al client i al candidat”, comenta d’Aza.
.

Solució Inplant

Però aquesta proximitat amb el client va molt més enllà. “Volem convertir-nos en una peça més dins l’engranatge de la seva organització”, aclareix la directora adjunta de SRH.

Per aquest motiu, impulsen i ofereixen la Solució Inplant a les empreses-client.

Es tracta d’una estructura amb dedicació exclusiva, amb presència física d’una o més persones a casa del client, per gestionar de forma íntegra tot el servei, o per guiar-lo en projectes de gran envergadura.

En Solucions de Recursos Humans, la figura de l’Inplant es caracteritza per treballar en conjunció total amb el departament de recursos humans de l’empresa; com un consultor multidisciplinar, les funcions van des de la selecció del candidat, fins a la coordinació administrativa.

“És el nostre portaveu a casa dels clients i pot exercir d’interlocutor únic per a qualsevol gestió en què participin les diferents modalitats de serveis de Grupo Norte”, ressalta d’Aza.

D’aquesta manera, s’estableix una metodologia de treball col·laborativa amb el client, que només s’aconsegueix tenint presència física en les seves instal·lacions.

“No només es transmet una total tranquil·litat als treballadors temporals, pel fet de tenir una persona de Grupo Norte de forma presencial en el seu lloc de treball”, ressalta d’Aza, sinó que a més, “permet conèixer de prop les necessitats del client, a la vegada que s’aconsegueix optimitzar el temps de resposta i els costos associats a la comunicació dels proveïdors “.

Així, amb una total implicació i dedicació, amb proximitat, i establint un clima de confiança, es pot crear la millor solució per a cada client en cada moment perquè, com apunta d’Aza, “assolim de manera conjunta l’èxit”.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

 

Anuncis

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s

%d bloggers like this: