Blogimpulsa, el bloc líder en el sector d’equipaments i serveis municipals

Un bloc al servei de la comunitat de les Administracions Locals i de Fabricants de béns i serveis municipals.

Benvingut a blogimpulsa, un espai informatiu i de divulgació on plasmem temes d’ interès pels tècnics i responsables de les Administracions Locals. Un espai on gent com tu pot escriure les seves opinions, coneixements, inquietuds, etc. creant un diàleg que enriquirà el nostre enteniment dins l’àmbit d’equipaments i serveis municipals.

Perquè tots tenim un objectiu comú, treballar amb la major eficiència i eficàcia a l’hora de planificar les nostres inversions, blogimpulsa és el nostre lloc de trobada.

Aquest bloc és part del portal www.ajuntamentimpulsa.cat, la primera plataforma que connecta fabricants d’equipaments i serveis municipals amb l’Administració Local. Un concepte pioner materialitzat en una nova una eina de treball per les Administracions locals del nostre país (Ajuntaments, Consells Comarcals, Diputacions, Mancomunitats, Entitats Metropolitanes, Entitats Municipals Descentralitzades, Consorcis, Organismes autònoms i Societats Participades)

Deixa un comentari