5 PASSOS DE MODELITZACIÓ PER ASSIGNAR LA DEMANDA DE BICICLETES A LA XARXA

El ciclisme és conegut pels seus enormes efectes sobre la salut, la seguretat viària i la qualitat de l’aire. Així, en els models de transport creix la necessitat de poder modelitzar també el trànsit de bicicletes. Això no només fa referència a la capacitat de previsió pel costat de la demanda, sinó que també inclou l’assignació de la demanda de bicicletes.

La nova versió de PTV Visum afegeix un mètode d’assignació de bicicletes que permet assignar rutes que reflecteixen millor les opcions de ruta fetes pels ciclistes.

Aquests són els cinc passos de modelització per assignar la demanda de bicicletes a la xarxa:

1-Definir les característiques de la xarxa que influeixen en l’elecció de la ruta i com afecten la percepció dels temps de viatge. Per exemple, el paviment de les carreteres o el tipus d’instal·lació per a la bicicleta. Els carrils bici tenen un efecte positiu en el temps de viatge percebut, mentre que compartir espais amb els vianants es percep com un augment de temps.

2-Anotar l’estat la infraestructura per a ciclistes.

3- Inserir els factors als objectes que reflecteixen la influència en el temps de viatge.

4-Ajustar la impedància a tenir en compte per a tots els factors.

5-Afegir el mètode d’assignació de bicicleta i simular.

VOLS UNA DEMO GRATUÏTA DE PTV VISUM?

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

A %d bloguers els agrada això: