VALORACIÓ DE L’APP D’INCIDÈNCIES A LA VIA PÚBLICA ®ATTEND COUNCIL: EL CAS DE VILASSAR DE DALT 2020

Vilassar de Dalt disposa d’ ®attend  Council, una App que funciona des del 2017, i que serveix per millorar l’eficàcia de la detecció i gestió de les incidències, per gestionar els serveis tècnics de la via pública i per donar a conèixer a la ciutadania les actuacions i treballs que s’estan fent a la via pública.

Durant el 2020 Vilassar de Dalt va augmentar un 9% les incidències recollides pel sistema de comunicació d’incidències a la via pública ®attend  Council. També va créixer el percentatge d’incidències obertes per la ciutadania i a dia d’avui ja suposa més de la meitat del total (54%).

En total es van obrir un total de 651 incidències a través de l’aplicació, un 9.2% més que l’any 2019 (596). Pel que fa al total d’incidències recollides per l’aplicació des de la seva posada en funcionament ara fa 4 anys, ja supera les 2200 comunicacions que es distribueixen de següent manera: més de 600 relacionades amb la pavimentació, 400 amb la neteja, més de 300 sobre senyalització i també més 300 sobre mobiliari urbà i ja en menor nombre incidències sobre enllumenat i serveis i parcs i jardins. 

Les estadístiques confirmen que el percentatge de resolució de les incidències es manté per sobre del 80% mentre que el temps de resolució se situa per sota dels 60 dies de mitjana tenint en compte que cadascuna de les incidències que entren al sistema es prioritza en funció de criteris de seguretat, impacte, abast i oportunitat. 

Què permet l’aplicació?

®attend  Council és una solució destinada a organitzacions i entitats d’àmbit municipal, adaptada a les necessitats del portal del ciutadà, gestió d’incidències, expedients o qualsevol tipus de tràmit administratiu.

El sistema permet canalitzar, gestionar i agilitzar la resolució del conjunt de petites incidències relatives a les següents tipologies:

  • Paviment (desperfectes en calçada o voreres)
  • Mobiliari urbà (bancs, papereres, pilones, jocs infantils, … )
  • Enllumenat públic (fanal trencat, lluminària que no funciona, …)
  • Serveis (pal companyia, xarxa deficient, …)
  • Senyalització vària (senyal vertical trencada o caiguda, … pintura viària esborrada, …)
  • Jardineria (arbre en mal estat, branca caiguda, …  )
  • Abocaments (residus en sòl públic)
  • Neteja viària (brutícia acumulada, …)
  • Recollida residus (contenidor trencat, ple, ..

Qui utilitzi aquest mitjà per comunicar-se amb l’ajuntament pot veure, des de l’aplicació, l’estat de les seves incidències podent-se comunicar en qualsevol moment amb l’ajuntament i saber com es resol la incidència. Així mateix, també pot visualitzar sobre mapa la ubicació tant de les seves incidències com de les comunicades per altres usuaris o pel propi ajuntament.

attend® Council proporciona, a més, un excel·lent quadre de comandament per als responsables municipals per la presa de les decisions diàries i el control del servei prestat.

L’Aplicació mòbil ®attend  Council està disponible tant per a telèfons amb el sistema operatiu Android com per a iPhone.

Veure com funciona:

Més informació: https://vilassar.cat/actualitat-i-participacio/creix-lus-de-laplicacio-de-comunicacio-dincidencies-a-la-via-publica

Font: Ajuntament Vilassar de Dalt

Si vols contactar amb el proveïdor d’®attend  Council :

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Google photo

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

%d bloggers like this: