PERQUÈ PROTEGIR ELS ELEMENTS URBANS DE GRAFITS O ENGANXINES?

Els elements urbans que han estat protegits de grafits o enganxines amb els productes corresponents són més fàcils de netejar (permet la neteja amb productes que no danyen), permeten mantenir el mobiliari urbà en correctes condicions, tenen un efecte dissuasori (si els grafiters no veuen la seva obra, no hi tornen) i permeten estalviar diners públics.
.

Proteccions antigrafit PLX COATS
.

PLX dispossa de diferents tipus de Antigrafit, que es poden fer servir segons necessitats.
Els ajuntaments acostumen a utilitzar dos tipus d’antigrafits:

1.-Permanents, amb durades de 10 anys, ens permeten moltes neteges i rendibles per llocs amb afectacio de pintades importants

2.-Sacrificables, que duren una sola vegada, molt económics i fàcils de fer servir per el serveis de neteja
.

Més detall de cada grup:
.

1.-Permanents, amb durades de 10 anys, ens permeten moltes neteges, no canvien les condicions de les superfices, son anti-enganxines i anti-orins, i mantenen el mobiliari urbà i les façanes amb perfecte estat.

El producte a aplicar és PLX CRISTAL, que es fabrica amb Setinat, Brillant i Color.
Molt important les adherencies al suport, per ajudar a respectar el to del materials, per la qual cosa s’acompanyen amb imprimacions especifiques per cada material.
.
Veure la facilitat de neteja:


.

Quines avantatges té PLX Cristal?

Segons l’Instituto Técnico Español de Limpiezas PLX Cristal és un producte idoni com protector antigrafit en la seva preparació conjunta amb l’enduridor i catalitzador. Impedeix la penetració de grafits així com les brutícies ambientals o accidentals. També actua eficaçment com anti-adherent.

PLX Cristal passa nombrosos assajos acomplint normatives europees UNE-EN i ISO, en base al que requeria, per exemple, l’Ajuntament de Barcelona, en el seu plec de condicions, a nivell de: Adherència al substrat, Adherència per tracció, Resistència a l’impacte, Resistència al doblat, Duresa de llapis, Brillantor, Resistència a l’abrasió Tabe, Permeabilitat al vapor d’aigua, Permeabilitat a l’aigua líquida, Resistència als líquids (Dissolució alcalina), Resistència als líquids (Dissolució àcida) i Assaig d’envelliment artificial accelerat a intempèrie.

plx cristal imprimación

2.-Sacrificables, duren una sola vegada, són molt econòmics i fàcils de fer servir per el serveis de neteja.

Es recomana per la seva facilitat, PLX WAX (10), que és una microcera, no permet que l’esprai o rotulador arribi a la superfície i per tant la neteja és més fàcil.
.
Es neteja amb aigua calenta a pressió.

wax
Més informació a la web www.plxcoats.com

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

A %d bloguers els agrada això: