OPCIONS DE DINAMITZACIÓ COMERCIAL PER LA CAMPANYA DE NADAL

S’acosten les festes de Nadal i molts municipis catalans busquen solucions o idees per dinamitzar el comerç local i una bona opció són les pistes de gel o els tobogans.

L’empresa N-ICE fa més de 10 anys que es dedica a la distribució de pistes de patinatge ja sigui de gel natural com de gel sintètic, una innovació ecològica que substitueix al gel.

N-ICE ha instal·lat pistes a Sabadell, Cervera, Vilafranca del Penedès, Reus, Vilanova i la Geltrú i d’altres ciutats de la geografia catalana i espanyola on subministra tots els elements necessaris per la seva instal·lació: patins, màquines de neteja i afiladora, així com prestatges i bancs per als patinadors.

A N-ICE avaluen les necessitats del client i assessoren el producte més adient ja sigui pista de gel natural, sintètic o l’opció de complementar les instal·lacions amb un tobogan.

Pista de gel natural

N-ICE ofereix el lloguer de la pista de gel, la instal·lació i el servei tècnic 24 hores. Les pistes de gel s’adapten a qualsevol pressupost i dimensió sempre i quan es disposi de 200 metres quadrats de superfície per a instal·lar-la.

Cal tenir en compte que per instal·lar la pista el sòl ha de ser ferm, compacte i anivellat. Empresa i organitzadors faran una primera valoració de l’entorn, població activa i impacte econòmic per escollir el millor lloc del poble o ciutat per instal·lar-la.

N-ICE treballa amb maquinaria especialment dissenyada i fabricada per reduir al màxim el consum elèctric al mateix temps que s’augmenta la potència frigorífica per al manteniment de la pista de gel.

Pista de gel sintètic

Per reduir la despesa energètica, la contaminació i mantenir les possibilitats que ofereix la pista de gel, N-ICE ofereix també la pista de gel sintètic. És un nou concepte de pista per patinar emulant la pista de gel. Feta de polietilè, és una alternativa a les pistes de gel tradicionals amb grans prestacions oferint un estalvi energètic ja que la pista no necessita fred per mantenir-se.

Tobogan

Com a alternativa diferent i innovadora o un complement per als més atrevits N-ICE també ofereix tobogans. Són estructures més petites, d’uns 25 metres de llargada accessibles per a tothom que s’atreveixi a baixar-los lliscant amb un dònut inflable. Aquestes estructures poden ser de gel natural o sintètic adaptant-se sempre a les necessitats i desitjos de cada client.

Opcions de finançament

Les pistes de gel solen ser una proposta finançada i gestionada pels comerciants de la zona que o bé amortitzen la inversió amb l’augment de vendes a les botigues i les entrades per patinar o busquen patrocinadors i sponsors per a la pista de gel. Pel que fa a la publicitat a les instal·lacions, se’n pot instal·lar a les tanques, a les casetes o carpes i al centre de la pista.

Les entrades acostumen a valdre entre 5 i 8 euros i l’ajuntament pot cedir l’ús de l’espai públic on instal·lar la pista o assumir part del cost.

A Vilanova i la Geltrú, Kinder Bueno ha estat el patrocinador de la pista de gel diverses vegades i regalaven marxandatge a la mainada. D’altres ciutats opten per a regalar minuts de patinatge amb les compres a les botigues de l’associació de comerciants o de l’eix comercial que organitza la instal·lació de la pista.

Aquestes instal·lacions solen ser un bon reclam per a tots els públics i funcionen molt bé per dinamitzar i incentivar la compra en comerços locals.

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )