EL TOBOGAN DE GEL SINTÈTIC, INNOVACIÓ ECOLÒGICA PER A LES CIUTATS

Amb la campanya de Nadal ja són molts els pobles i ciutats que busquen dinamitzar i afavorir el comerç local instal·lant pistes de gel a les zones comercials per incentivar el comerç. N-ICE es dedica des de l’any 2005 a la distribució de pistes i tobogans de gel sintètics, és a dir fets de polietilè com a alternativa al gel tradicional que ofereix grans prestacions amb un bon estalvi energètic ja que la instal·lació no necessita fred per mantenir-se.

Hi ha diverses maneres de finançar aquests projectes ja sigui a través d’un o diversos patrocinadors, a través de l’associació de comerciants del municipi o altres propostes d’esponsorització de l’espai.

TOBOGAN 2La pista de gel sintètic requereix un mínim de 200 metres quadrats d’espai per a instal·lar-la. El tobogan es pot fer de qualsevol dimensió adaptat a les necessitats de l’ajuntament depenent de l’espai del que es disposi. Normalment solen ser de 25 metres de llargada, 4 metres d’amplada i 5 metres d’altura. Al tractar-se d’un material sintètic que simula el gel no requereix maquinària de fred ni consum elèctric ni aigua. Es tracta doncs d’una alternativa a la pista de gel tradicional on la instal·lació és molt fàcil i no fa falta manteniment o d’un complement per a les pistes sintètiques. De fet, ciutats com Reus han optat per complementar la pista de gel amb el tobogan on més de 6.000 persones varen divertir-se gaudint d’aquesta nova atracció per les festes nadalenques a la Plaça de la Llibertat.

El tobogan és accessible per a tothom però és recomanable que els nens tinguin entre 3 o 4 anys per a pujar-hi ja que es descendeix amb un “dònut” inflable, no obstant els més petits poden baixar acompanyats d’un adult al mateix inflable.

TOBOGAN 3

En definitiva, es tracta d’una atracció més on tothom pot passar-hi una bona estona sense necessitat de saber patinar, només cal preocupar-se de gaudir de la baixada.

Anuncis