EL CORRECAN, UN ESPAI PELS GOSSOS A LA CIUTAT

Segons l’anuari estadístic de la ciutat, només a Barcelona cada any es censen entre 4.500 i 5.500 gats i gossos. Cada dia veiem més gossos passejant pels carrers dels pobles i ciutats i que aquests animals tinguin un espai on córrer lliures i relacionar-se és força rellevant.

Els correcans són espais on els gossos poden socialitzar amb altres animals, fer exercici, passejar i sovint sentir-se lliures ja que solen ser espais tancats on poden anar deslligats. Coemva, és una empresa de fusteria exterior amb una gran capacitat d’innovació que actualment construeix correcans com a element innovador per a les ciutats.

Els jocs dels correcans estan dissenyats i avalats per veterinaris i personal especialitzat i s’han tingut en compte tots els detalls i necessitats dels gossos per a dur-los a terme.

Es fabriquen estructures de tot tipus treballant sempre amb fusta tractada de primera qualitat que ofereix la resistència necessària i no s’espatlla amb el temps estant a l’aire lliure. Els jocs consten de molts tipus d’estructures: rampes i passarel·les, tubs i pantalles on amagar-se, cilindres de fusta per a fer eslàlom, tanques per saltar entre molts d’altres.

Coemva, que adapta el disseny del correcan a les necessitats i espai disponible pel client, ha treballat per diversos ajuntaments i actualment té projectes en marxa per a correcans a pobles i ciutats de tot Catalunya.

Recentment ha participat en la construcció d’un correcan per l’Ajuntament de Martorell on hi ha col·locat diversos elements de distracció i entrenament per a gossos. Per una part hi trobem les rampes o dobles rampes per pujar i baixar corrent, adaptades a qualsevol mida de gos i amb les mesures de seguretat adients:

correcan

El fabricant també ha instal·lat tubs de fusta on els gossos poden amagar-se per jugar, passar per dins o rodejar-los.

I per últim, el tercer element del correcan de Martorell són els cilindres de fusta per a fer eslàlom o altres jocs:

slaloms per a gossos

Coemva fabrica també els tancaments de fusta dels correcans amb un acabat personalitzat depenent de les necessitats de cada ajuntament.

El correcan és un espai lúdic fet a mida pels gossos que els permet gaudir de l’aire lliure sense cotxes, relaxar-se en una zona segura i afavorir-ne la socialització. Els gossos poden practicar l’exercici necessari per dur a terme una vida saludable i gaudir del passeig diari. I és que l’esbarjo dels gossos és quelcom molt important per als seus propietaris sobretot si viuen en ciutats on sovint és complicat córrer i jugar al carrer.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Comments
One Response to “EL CORRECAN, UN ESPAI PELS GOSSOS A LA CIUTAT”
  1. Raimon ha dit:

    Millor un correcan tancat que deixar els gossos tancats a espais per nens petits i que es fan el pipi a les catifes dels parcs on els infants caminen i gategen per terra. Parlem de la natura, algú pensa amb l’acidesa del pipis pels arbrats. Crec que algunes pautes pels amos aniria bé.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

A %d bloguers els agrada això: