El RIS3CAT, UN NOU MODEL QUE HAN DE TENIR PRESENT EMPRESES I ADMINISTRACIONS ELS PROPERS ANYS

RIS3CAT Ajuntament Impulsa

Amb l’obertura del nou espai “ESPAI INNOVACIÓ (RIS3CAT)” Ajuntament Impulsa vol contribuir a la difusió del coneixement sobre l ’estratègia de recerca i innovació per a l’especialització intel·ligent de Catalunya, RIS3CAT, que influeix en els instruments i polítiques públiques de promoció econòmica i d’innovació.

RIS3CAT defineix el marc a partir del qual el Govern de la Generalitat, juntament amb les administracions locals, empreses, universitats i institucions de recerca, desenvolupa les actuacions i els programes de R+D+I per al període 2014-2020; alhora que dóna suport a la generació i al desenvolupament de projectes innovadors.

RIS3CAT desenvolupa l’estratègia EUROPA2020 de la Unió Europea per a un creixement intel·ligent, sostenible i integrador, i és condició  prèvia pera l’ús de fons europeus (FEDER, FSE, etc.) de la Política de Cohesió a nivell municipal, en particular per als àmbits de promoció i innovació. RIS3CAT promou una visió transversal que cerca sinèrgies i complementarietats entre les actuacions i iniciatives dels sectors públic i privat mitjançant la generació de projectes territorials que implementin agendes de transformació econòmica. És per tant un tema que cal conèixer en profunditat per part d’administracions locals i empreses

En connexió amb els objectius i metodologies de RIS3CAT, en aquest nou apartat parlarem també d’estratègia, de promoció econòmica i d’innovació territorial.

Ajuntament Impulsa posa al vostre abast col·laboradors experts en RIS3 a qui us podreu adreçar per demanar més informació sobre la temàtica d’aquest apartat.

consulta Ajuntament Impulsa.