CONVOCA; MOLT MÉS QUE UNA EINA

Fa diverses setmanes que assistim a una escalada de xifres rècord en l’actualitat de Convoca. Per això avui parlem amb Javier Rojo-Product Manager de Convoca- i Jonathan García-Product Owner de Convoca, màxims responsables del desenvolupament i gestió de l’eina que registrava el seu primer client el 2 de gener del 2020.

Convoca compta ara mateix amb 90 clients amb un total 2.412 processos de selecció dels quals 750 estan actius i que generen 3.300 inscripcions diàries.

Estem a més a més en unes dates molt especials per a les administracions públiques ja que es troben immerses en el llançament dels processos d’estabilització i en aquest sentit, Convoca es converteix en un aliat més que necessari per atendre i donar resposta adequada al volum d’operacions.

Segons ens explica Javier Rojo; “Si parlem de xifres comparatives entre aquest any i l’anterior, podem assenyalar un creixement del 100% i un total de 81.000 inscripcions acumulades durant els quatre anys de vida de Convoca”.

Una altra xifra interessant i que ens il·lustra la capacitat de Convoca és la que resulta saber com contribueix a la digitalització de més de 1.317.000 documents facilitant la implementació de polítiques de sostenibilitat lligades a iniciatives paper 0.

Per part seva Jonathan García ens recorda que ara mateix el client que més volum d’inscrits registra és la Diputació de Granada; “A través de Convoca s’està gestionant la inscripció de 33.000 candidats als diferents processos de selecció que ha llançat aquest organisme”

En millora contínua…

Convoca no ha deixat de créixer i millorar durant tot aquest temps, en part gràcies a l’escolta activa dels clients que ens expliquen la seva experiència i sobretot ens comparteixen les noves necessitats.

Un equip de fins a nou persones s’ocupa de fer-la evolucionar i progressar actualitzant la capacitat de resposta, comportament i funcionalitat. Un exigent repte que troba en les positives xifres comentades, un gran estímul per superar qualsevol desafiament…parlant de desafiaments…Javier i Jonathan ens expliquen quines són les fites immediates i de futur;

“Ara mateix treballem per aconseguir automatitzar el registre d’incidències, normalitzar les integracions minimitzant al màxim els impactes. Dins del mateix procés evolutiu de Convoca, estem posant el focus a solucionar la integració dels programari de tresoreria per fer possible el pagament de les taxes i volem desenvolupar un projecte que farà tot més fàcil tant a l’usuari com a l’Administració i que consistiria en poder aportar la documentació per inscriure’s en una oferta d’ocupació en dues fases, una primera amb la informació més bàsica i una segona on s’incloguin els documents de mèrits…, amb aquestes i altres millores perseguim que Convoca guanyi en funcionalitat”.

Per a més informació o per contactar amb Savia

A %d bloguers els agrada això: