DESCARREGA’T EL MANUAL DE REFORÇ ESTRUCTURAL DE MAPEI

La seguretat estructural en la construcció és un tema de gran actualitat on es destinen cada vegada més recursos, especialment en el reforç de les estructures existents.

Les estructures poden estar subjectes a diferents problemàtiques, com ara:

• la degradació dels materials que componen l’estructura (corrosió de les barres de l’armadura, formigó danyat, degradació de la paleta, etc..).
  • el canvi de l’ús previst amb la consegüent modificació estructural o de les càrregues que actuen sobre l’estructura.
  • una simple increment de les càrregues que actuen sobre l’estructura.
  • altres esdeveniments impredictibles (incendis, inestabilitat hidrogeològica, impactes, moviments sísmics, etc..);
  • assentaments de el terreny

Per saber-ne més, a continuació, et pots descarregar el Manual de Reforç Estructural de Mapei

A la primera part del manual s’exposen les principals tecnologies de reforç, assenyalant en cada cas els seus camps d’aplicació, els avantatges i la vasta experimentació científica que les acompanya.

En la segona part es presenten, en canvi, les aplicacions pràctiques de les tecnologies prèviament descrites, en funció de la tipologia estructural de l’edifici a reforçar, amb l’objectiu de ressaltar els aspectes d’aplicació més importants. Inclou aplicacions pràctiques de reforç d’edificis de formigó armat, d’edificis de lampisteria i fusta i intervencions d’elements no estructurals.

DESCARREGA’T EL MANUAL