EMPRESES DE SERVEIS MUNICIPALS TAMBÉ APOSTEN PER LA SIGNATURA DIGITAL DE VALIDATED. EL CAS DE NEXUS ENERGIA.

Nexus Energía s’alia amb Validated ID per a la contractació en línia.

La 5a companyia energètica espanyola expandeix la signatura electrònica com a garantia de compromís amb els seus senyals d’identitat: 100% verd i 100% transparent.

Nexus Energía és una companyia especialitzada en la comercialització d’energia elèctrica i gas natural i en la representació en el mercat de productors d’energia renovable amb presència a Espanya, Alemanya, Portugal i Mèxic. En l’actualitat és la 5a companyia energètica independent d’Espanya i líder en representació d’energia fotovoltaica amb una quota del voltant del 40% del mercat i gairebé 18.000 plantes representades.

El sector públic és un dels nínxols de mercat del grup, portant a terme en l’actualitat el subministrament energètic d’un gran nombre de consistoris i entitats públiques a Espanya. Un altre dels grans segments és el segment domèstic, per a això és imprescindible mantenir l’aposta per les seves senyes d’identitat: una comercialitzadora 100% verd (mediambientalment sostenible) i 100% transparent.

The Yellow Energy és la comercialitzadora 100% verd del grup, atenent a la demanda tant domèstica com comerç i petita empresa, té un model de gestió altament tecnològica a través de la seva plataforma digital i comercialitza amb la marca Esfera Llum, encara que el seu model tecnològic s’ha expandit a altres aliances d’empreses a través d’altres marques.

“Necessitàvem un procés de signatura digital integrada i amb orientació al client, per assegurar un procés d’alta ràpid i eficaç que es pogués executar des de la web o des de la plataforma de CRM interna, però assegurant la validació per part del client final.”

Alberto De Alvarado Director de Màrqueting Corporatiu de Nexus Energía

EL REPTE: Establir un procés d’alta basat en una atenció al client excel·lent

Nexus Energia està compromesa amb aplicar un toc d’atenció al client personal i entén la necessitat d’implementar una experiència digital que elimini la necessitat del paper i les ineficiències.

A l’hora d’implementar el procés de signatura electrònica, l’enfocament era simple: el grup volia assegurar una implementació uniforme i consistent amb la validació digital per part del client, independentment de la plataforma des d’on s’executés.

 

LA SOLUCIÓ: Signatura electrònica amb VIDsigner per assegurar rapidesa en l’atenció online, i seguretat i adaptabilitat en qualsevol plataforma.

En la seva anàlisi prèvia, Nexus energia va valorar la capacitat d’aportar un desenvolupament integral costat de la seguretat i fiabilitat legal. L’opció de Validated ID destaca per la seva fiabilitat jurídica, en garantir que el client pot veure i entén exactament el que està signant i la capacitat de recollir evidències per assegurar la identitat del signant. La signatura electrònica resultant resultava gràcies a això no només tan bona com la signatura manuscrita en paper, sinó fins i tot millor i més completa.

El grup també va afirmar que el procés d’integració amb VIDsigner va destacar pels següents punts:

– Eficiència: La integració via API REST va ser senzilla, gràcies a l’entesa, al treball mutu i a “parlar el llenguatge del client final”, segons destaca Albert De Alvarado.
– Agilitat: La signatura remota permetre a Nexus Energía automatitzar un sistema segur de recollida d’evidències per al procés de signatura en línia, alhora que garantir la seguretat gràcies a la doble validació via correu electrònic i OTP (One Time Password) que el client rep en el dispositiu triat.
– Adaptat als empleats i al client final: El procés de signatura es va facilitar per als treballadors del grup al integrar-se en el seu procés de treball. Per al client final, el procés de signatura es va fer tan còmode com seguir uns senzills clics en qualsevol dels seus dispositius (PC, tablet o smartphone).

ELS RESULTATS: L’experiència del client millora i la transformació del procés de signatura en línia es transforma positivament.

A dia d’avui, Nexus Energia gestiona una mitjana de 550 noves signatures al mes a través dels serveis del grup, el que suposa un estalvi de gairebé 5.000 pàgines en paper. Gràcies a l’èxit de la integració, cada vegada s’incorporen més divisions i ja es gestionen a través de VIDsigner un total de 7 marques, tal com explica Alberto De Alvarado.

 

“El resultat és el que esperàvem: íntegre i complet, i podem dir que la integració ha estat un èxit. La plataforma dóna un servei transversal a totes les marques, i en aquest sentit, és un punt diferencial molt interessant.”

 

Per a més informació o consultes

boto vermell5

 

 

 

 

 

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Google photo

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

%d bloggers like this: