LLOGUER DE PESSEBRES, UNA OPCIÓ A L’ABAST DE TOTHOM

Un cop acabat l’estiu ja comptem els dies que falten per les festes de Nadal. Els mesos de tardor passen de pressa i de seguida tenim el Nadal aquí. L’opció d’un pessebre ja sigui de gran format o amb figures més petites és interessant a tenir en compte. Els artesans de El Arte Cristiano, taller d’imatgeria religiosa i figures de pessebre amb més de 130 anys d’antiguitat posen a disposició d’ajuntaments i ens públics la possibilitat de llogar les figures del pessebre. Aquestes figures es poden ubicar a places i parcs o dins de les pròpies instal·lacions de l’Ajuntament depenent de les mides. Actualment ofereixen més de 500 models de diverses mides que van des dels 12 centímetres fins a 1,60 metres.

pessebre

L’alternativa de llogar un pessebre és interessant ja que la partida econòmica que necessita és menor que per comprar-lo i permet tenir més flexibilitat. És una opció que et permet canviar el tipus de pessebre cada any així com tenir sempre les figures amb bon estat. Les peces que ofereix El Arte Cristiano són fetes a mà amb molt valor afegit però que suposen un cost elevat a l’hora de comprar-les. És per això, que des de l’empresa s’ofereixen diverses opcions de lloguer o fins i tot la possibilitat de fer un lloguer amb opció a compra. Un dels grans avantatges de treballar amb un taller petit és que s’adapten molt a les necessitats de cada client. És per això que cada lloguer o venta de les peces és personalitzable.

reis

Una altre opció que pot resultar beneficiosa per als Ajuntaments és la renovació de les figures de les que ja disposen. Des de El Arte Cristiano ofereixen la possibilitat de renovar figures de pessebres fetes per artesans d’Olot o de la zona amb un descompte. D’aquesta manera, l’estètica del pessebre que el client té es manté però renova aquelles figures que s’han malmès.

Si bé actualment les figures es fabriquen amb fibra de vidre, que és un material molt resistent, antigament es fabricaven amb pasta de fusta que no és tan resistent a l’exterior. A més a més, avui en dia les tècniques de pintura de les peces també han canviat i les pintures que s’utilitzen aguanten més el mal temps i les condicions extremes.

El Arte Cristiano ha treballat amb Ajuntaments com el de Barberà del Vallès, Sant Cugat o La Seu d’Urgell.

Podeu consultar el catàleg de figures i opcions al següent enllaç.

Per a més informació:

boto vermell5