L’ESTUCADOR AL SERVEI DE L’AJUNTAMENT

Els ajuntaments són sovint propietaris d’edificis d’una certa edat o fins i tot edificis emblemàtics de les ciutats i pobles de Catalunya.
Els estucadors són un col·lectiu especialitzat en la rehabilitació d’edificis amb elements ornamentals que poden assessorar als ens públics a l’hora de decidir com enfocar una reforma.
Estucs Casadevall, és una de les empreses catalanes amb més llarga trajectòria en aquest sector amb més de 120 anys d’experiència realitzant rehabilitacions d’edificis antics amb valor arquitectònic o històric. Per comprendre millor la figura de l’estucador, Carles Casadevall, propietari actual de l’empresa, explica que un dels serveis que ofereixen als ajuntaments és l’anàlisi de la situació d’un edifici per descobrir-ne aspectes ornamentals que passen inadvertits pels ciutadans i renovar-los o reconstruir-los. El diagnòstic patrimonial s’obté amb la redacció d’informes històrics i arquitectònics que detallen els aspectes a renovar i rehabilitar.
Partint d’aquest informe diagnòstic l’empresa proposa diferents opcions de rehabilitació tenint en compte l’estat de l’edifici o obra en qüestió i del pressupost del que es disposa. En definitiva, es busquen les millors solucions adaptant-les en tot moment a les necessitats de l’ajuntament.

Anuncis