OPTIMITZO LA MEVA XARXA SENSE FIL?

Els municipis juguen avui dia un paper destacat en l’ús de xarxes sense fils per promoure els serveis de la societat de la informació entre els seus ciutadans i millorar els serveis municipals.

No obstant això, sovint s’oblida dur a terme un bon manteniment de la xarxa i un servei d’atenció a l’usuari acurat. D’aquí una pregunta que tot municipi hauria de formular:

Optimitzo la meva xarxa sense fil?

Avui dia és de vital importància plantejar-se aquesta pregunta, ja que les xarxes dins de les organitzacions, són cada dia més complexes i l’exigència de l’operari és cada vegada més demandant ja que suporten aplicacions del treball diari i serveis estratègics de les organitzacions; Per la qual cosa l’anàlisi i monitorització de xarxes s’ha convertit en una tasca cada vegada més important i de caràcter proactiu per evitar problemes.

Per tant és interessant realitzar aquest procés i conèixer i controlar la xarxa de qualsevol municipi. Com?

 Tenint el control del mesurament de la potència mitjana dels equips de transmissió.

 Mesurant la potència dels canals adjacents.

 Analitzant l’espectre per detectar les interferències en les xarxes amb previ temps i aconseguir una reducció en la cobertura i prevenir possibles talls.

 Realitzar el Test de cables i antenes, verificant els punts de fallida i la distància al punt de fallida per identificar la ubicació de les antenes danyades, connectors, amplificadors, filtres, duplexors, etc ..

Al mateix temps es podran aconseguir les mesures de transmissió en bandes des de 2MHz a 6GHz: pèrdua de la inserció, guanys de l’amplificador, filtre passa-banda, etc.

Aquest tipus de serveis els donen empreses com Micro BR Comunicacions.

Mitjançant aquest procés de control, l’administració local pot continuar oferint aquestes tecnologies amb total garantia i qualitat, utilitzant-les com a mecanisme per arribar a objectius d’eficiència interna, per promocionar les empreses i el territori, i augmentar el benestar i desenvolupament econòmic dels ciutadans amb uns costos baixos.

Anuncis