LES QUEIXES DEL CIUTADÀ AMB L’APP ATTEND® CITIZEN

Les noves tecnologies faciliten a les entitats municipals i els ajuntaments disposar de nous canals de comunicació amb la seva ciutadania.

I l’app attend® Citizen n’és un bon exemple. Una iniciativa que es va iniciar el 2016 arran de peticions dels ajuntaments, per potenciar la participació del ciutadà en les qüestions quotidianes del municipi: notificar les seves queixes i també suggeriments en qüestions molt diverses com els desperfectes de la via pública (en el mobiliari urbà, els contenidors, l’enllumenat, la neteja, la senyalització, etc.), la seguretat i convivència, la salut, entre d’altres.

En els ajuntaments de Figueres, Vilassar de Dalt, Vilanova i la Geltrú, Esplugues, Salou, Sant Joan Despí,…l’app attend® Citizen és un canal de comunicació cada vegada mes utilitzat per recollir les inquietuds del ciutadà.

L’operativa de l’app és molt intuïtiva i només cal que el ciutadà enviï la notificació, si es vol acompanyada d’una fotografia, permetent la seva geolocalització, i serà rebuda pels serveis corresponents de l’ajuntament. El ciutadà pot consultar en tot moment i en temps real l’estat de la resolució de la notificació enviada.

attend® Citizen és una eina que agilitza la detecció, resolució i control de les queixes i les incidències i millora la percepció del ciutadà cap a la gestió municipal. attend® Citizen forma part de la solució SmartCity attend® Council.


Per a més informació o per contactar amb ATTENDRE S.L.

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.