SISTEMES AMB MORTERS DE CALÇ I ECO-PUTZOLANES PER A LA RESTAURACIÓ I EL SANEJAMENT D’EDIFICIS D’OBRA

Mitjançant el següent vídeo, Joan Lleal, responsable de Promoció de Prescripció de Mapei Spain, SA, dona a conèixer els productes i sistemes per a la restauració d’estructures d’obra, amb solucions completes en base calç i eco-putzolanes.

El vídeo repassa la línia de productes Mape-Antique, estudiant la seva composició i propietats, i analitza cada un dels seus camps d’aplicació:

• Sanejament d’un mur afectat per humitat de remuntador capil·lar
• Consolidació d’una volta lesionada
• Consolidació i reforç d’una estructura mecànicament dèbil
• Reconstrucció d’un rejuntat en un mur “cara vista”
• Revestiment elàstic impermeable i protector

Per finalitzar, realitza un breu recorregut per les principals referències d’obra en les que s’han emprat aquestes solucions.

ACCEDIR AL VÍDEO:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

A %d bloguers els agrada això: