EL MERCAT DE SEGONA MÀ EN EQUIPAMENTS TECNOLÒGICS DE LA MÀ D’AAA TECH

Avui dia hi ha empreses que renoven el seu parc informàtic cada 3-5 anys donant l’oportunitat a d’altres a obtenir equipament tecnològic de segona mà assequible i adaptat a les seves necessitats.
L’evolució constant de les noves tecnologies obliga a moltes empreses, ja siguin públiques o privades a renovar els equips informàtics amb periodicitat. No obstant, hi ha empreses que pels usos que fan dels ordinadors no necessiten estar a l’última amb el material informàtic. És per això que AAA Tech es dedica, des de l’any 2009 a optimitzar els recursos de les empreses, comprant i venent ordinadors i equipament informàtic de segona mà.
L’opció de comprar equipaments informàtics de segona mà és una iniciativa molt assequible per als ajuntaments que utilitzen les aplicacions bàsiques d’un ordinador com són els processadors de textos, fulls de càlcul, programes de comptabilitat o Internet.
Amb l’equipament informàtic de segona mà no només es redueixen dràsticament les despeses sinó que al reutilitzar equips es contribueix al manteniment del medi ambient esdevenint més ecològic i responsable.
.
Economia circular
L’economia circular és una estratègia que pretén reduir la producció de residus creant un cercle de fluxos econòmics de reutilització. La filosofia de l’economia circular es pot definir com a “reduir, reutilitzar i reciclar”.
AAA Tech va més enllà i fomenta una economia circular local operant des de Barcelona a tots els mercats europeus.
.
L’Ajuntament de Cerdanyola, pioner amb equips de segona mà
AAA Tech va presentar una oferta d’equipament informàtic de segona mà al concurs públic de l’Ajuntament de Cerdanyola per renovar el parc informàtic del consistori. La seva va ser l’única oferta presentada que oferia ordinadors de segona mà adequant-se a les necessitats i requisits del concurs. Basant-se sobretot en una qüestió de preu, el mercat de segona mà és molt més competitiu que els equipaments nous, per això l’oferta fou la més avantatjosa per a l’ajuntament.
Els equips informàtics passen per un procés d’auditoria, testing i reacondicionat abans de ser venuts de nou.
D’aquesta manera, un ens públic de rellevància com és un ajuntament dona exemple a la ciutadania per a preservar el medi ambient i contribuir a la reutilització i reciclatge d’equips informàtics.
Richard Fauconnier, fundador d’AAA Tech assegura que l’èxit d’una màquina de segona mà està garantit perquè es tracta d’un equip que ja ha estat un temps funcionant.
.
Al servei de l’ajuntament
AAA Tech ofereix tres tipus de serveis relacionats amb els equips informàtics als ajuntaments:
– Recompra de parc informàtic: gestió logística de la retirada dels equips informàtics i de la seva possible recol•locació.
– Assessorament i venda d’equips: assessorament integral en la venta d’equips de segona mà disponibles per als ajuntaments capaços de complir amb les finalitats necessàries a un preu molt més assequible.
– Reciclatge d’equipament obsolet: quan els ordinadors ja no tenen més vida útil, AAA Tech s’encarrega, a través d’un partner especialitzat, de reciclar els aparells de forma responsable i seguint la normativa vigent i d’esborrar tota la informació que contenen.
AAA Tech treballa al major, amb partides de més de 50 unitats recuperant parcs tecnològics sencers de grans empreses i garantint un equipament de qualitat a un preu competitiu.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.