SORIGUÉ IMPULSA LA PRODUCCIÓ DE BIOGÀS A TRAVÉS DE LA TRANSFORMACIÓ DE FANGS EN LES DEPURADORES DE CASTELLAR DEL VALLÈS I SANT CELONI

Sorigué avança en les obres que permetran processar els fangs generats a les depuradores d’aigües residuals de Castellar del Vallès i Sant Celoni per transformar-los en biogàs. Aquestes actuacions han estat finançades pel fons Next Generation.

L’àrea d’Aigua i Indústria de Sorigué, especialitzada en aquest àmbit, ja ha instal·lat el digestor, el motor de cogeneració i la caldera com a equips principals a les dues EDAR. Els nous digestors metàl·lics, poc comuns en depuradores urbanes on predomina el formigó, compleixen la mateixa funció: transformar els fangs de la depuració en energia mitjançant un procés anaeròbic.

Aquesta tecnologia de valorització energètica genera biogàs amb un contingut de metà entre el 45% i el 60%, que alimenta els motors responsables de la producció d’energia elèctrica.

A més, Sorigué lidera altres projectes de biogàs a Catalunya, com a les EDAR de Vallbona d’Anoia i Montornès del Vallès, i manté la planta de tractament tèrmic eficient de lodos de Rubí.

Veure vídeo de l’obra:

Per a més informació o per contactar amb Grupo Sorigué

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.