COM IL·LUMINAR UNA ROTONDA AMB POCS POSTES I RENDIMENT EXCEL·LENT

Un problema molt comú és com il·luminar una rotonda principal sense instal·lar molts pals de llum. Aquests, a més de tenir un impacte visual aclaparador, també poden ser una causa perillosa d’accidents. Fins ara, una torre de llum central ha estat la principal solució, això funciona però no és gaire agradable estèticament.

Per això, Neri va pensar en una nova solució que va ser creada per a Ponte di Piave pel dissenyador Makio Hasuike & Co, que, segons les seves pròpies paraules, li encanta la lleugeresa i l’essencialitat buscant la sorpresa i l’encant de les coses que l’envolten . A la relació amb la natura, amb el món, amb les persones, amb les empreses Hasuike troba una gran inspiració per abordar temes de la nostra vida quotidiana.

Així va ser com Makio Hasuike va crear Matar. Es tracta de dos pals de làmpada inclinats, de 13 metres d’alçada, amb 5 lluminàries Matar escalonades. El resultat és estèticament innovador i els resultats, en termes de rendiment dil·luminació són excel·lents.

El sistema compta amb pals de diferents alçades, angles i formes, així com una lluminària ultrafina que, sota comanda, pot allotjar llums LED de colors al seu perímetre. Les seves puntes lineals poden completar-se amb cables d’acer.

Els pals són íntegrament d’acer, mentre que les lluminàries són de fosa d’alumini.

Quant a acabats, el color estàndard és l’anomenat Gris Neri que s’obté a partir d’una combinació cromàtica, que s’ha desenvolupat després d’una llarga investigació estètica. Els pals es pinten mitjançant un procés a l’aigua i molt ecològic.

Per a més informació o per contactar amb NERI

A %d bloguers els agrada això: