EL PROJECTE DE SENYALITZACIÓ DE VIANANTS INTEL·LIGENT DE CONIL AMB INVENTRIP

Conil de la Frontera, integrant de la Xarxa de Destinacions Inventrip, va presentar com a exemple de bones pràctiques, a la Xarxa de Destinacions Turístiques Intel·ligents creada per la Secretaria d’Estat de Turisme, la senyalització intel·ligent implantada al seu municipi, així com la utilització de targetes NFC connectades amb Inventrip per a la promoció i informació turística de Conil.

La localitat gaditana va compartir el projecte “Senyalització Intel·ligent: Descobrint recursos menys coneguts”, basada en l’ús de beacons per donar informació turística als visitants. A les que s’afegeixen les targetes NFC per a la promoció de diferents itineraris, ja no només pel nucli urbà sinó també pels voltants.

La senyalització turística de Conil està adaptada a les potencialitats que ofereixen les noves tecnologies, i contribueix a la promoció de recursos turístics menys coneguts en la destinació, i ofereix en si mateix un atractiu més per a la visita, i fins i tot genera activitats familiars.

De 24 senyals de vianants intel·ligents a 100

A Conil hi ha en funcionament 24 senyals de vianants intel·ligents, situades al casc històric i al seu entorn, i aquest nombre podrà ser ampliat a mig termini gràcies a la subvenció concedida com a Destinació Turística Intel·ligent i gestionada per l’entitat estatal RED.ES, que preveu augmentar els dispositius a 100.

‘Conil, Ciudad del Mar e Inteligente’, un projecte amb un pressupost de 1.156.021 euros

Conil ha estat recentment receptora de l’aprovació de l’ajut concedit per municipis turístics Intel·ligents, gestionada per l’entitat Estatal Red.Es, gràcies al projecte presentat, anomenat ‘Conil, Ciudad del Mar e Inteligente’. El pressupost total ascendeix a 1.156.021 euros per al qual s’ha marcat un termini d’execució i entrada en funcionament de dos anys, i que suposarà, entre altres qüestions, la creació d’una plataforma gestora de dades que subministrarà gran quantitat d’informació per a la intervenció a temps real sobre els fluxos de visitants i també la planificació turística futura, tant per a la pròpia Administració com per a l’empresariat local.

Per a més informació:

boto vermell5